lördag 12 mars 2011

Igår var farmor och marita hit på förmiddagen,
m hade bakat laktosfria kladdkaksmuffins och bullar åt mig/oss!
(Tur som en tok ibland, hon kan hon.
nästan tryckt i mig allihopa nu, riktigt gott att äta utan att få ont i magen.)

Därefter var de lämning på dagis och jobb för mig,
grät en skvätt när jag gick mellan dagis och jobbet, fick med mig Isak´s dagisfoto hem, och jag vet inte om de är jag som extra känslig? eller om man blir så som förälder?
min älskade lilla unge, så jäkla fin på kortet, så stor och duktig,


Väl på jobbet var de samma kaos som vanligt på fredagar
och jag gjorde två stängningar föst spel & post och sen butiken.
Men timmarna gick fort och sen hem till bästa och åt godis och titta på film. Som jag somna i från.
Isak spenderade kvällen och natten med sin farmor som så gärna vela låna honom.

Gissa om de var skönt att få somna om när J åkte och jobba i morse.
Sovmorgon är inget som existerar speciellt ofta i min värld, så är de med småbarn och när jag har barnledig helg då börjar jag klockan sex på lördagen och sju på söndagen!
Men jag klagar absolut inte,
 fast jag kan lova att jag njöt extra mycket i morse när jag fick ligga kvar i sängen!



Hämtade Isak på förmiddagen sen for vi upp till Kungsberg med systrarna Murberg,
åkt pulka och njutit av solen!!




Eftermiddagen kommer spenderas inne då min huvudvärk inte är att leka med idag.
Vet mycket väl att jag är sne och har en överansträngning  i höger axel,
 vilket resulterar i klämda nerver och migrän, och det blir mycket värre då jag inte tränar.
måste ta mig tid att gå till sjukgymnasten.
Och imorgon kör jag igång med träning  igen.




Jag och isak ska mysa framför film nu, ta ett varmt bad, vila och äta godis!
Tur jag har världens mysigaste unge,
som mer  än gärna spenderar några timmar i soffan med sin mamma och en bra barnfilm


Ledig både söndag och måndag också. jag njuter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar