söndag 6 mars 2011

Igår kväll stressa jag hem efter jobbet och gjorde mig klar,
vidare till min faster, vi knäppte ett  släktkort som vi ska ge bort i födelsdagspresent.
Fick en god drink och sen åkte jag, johanna och cicci vidare till kungs hem till Emelie där resten av tjejerna var.
Pajer, ost &  kex, kräftor, spel och vin!
Trilla in en del folk till senare, sen tog vi oss in till sandviken allihopa.
Riktigt kul hade jag. Tack för det.



Imorse var jag inte alls pigg, så tur johannes ringde och boka taxi åt mig igår kväll, så den kom och hämtade upp mig tjugo i sju i morse, så jag slapp den där lilla promenaden.
Stod även alvedon och en cola burk bredvid mig när jag vakna, ibland har man de bra :)

jobbat hela dagen,
men det gick fort för jag visste att jag skulle  få hem min  lilla älskling efter.
Som jag längtat.
Trots att han är febrig och snorig så har han härjat omkring här, och bjöd hit sin mormor och morfar på kaffe.
men nu sover han sött, och jag ska se en film med J, sen ska jag försöka ta igen lite sömn i natt!
måndag imorgon, kommer bli en toppen vecka



lyckades få bild på när emelie dricker rödvin




Cicci nummer 2 vann snustävlingen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar