söndag 27 mars 2011

Igår när jag vaknade var jag piggare, och jag hade en toppenlördag som avslutades på bästa sett!
Och nu är min mor och far hemma äntligen, så dagen har spenderats hemma hos dom med massa mys,
isak har varit överlycklig!


Nu har han precis åkt till sin pappa,
lämnar egentligen inte för en måndag eftermiddag,
men ska jobba i bageriet hela veckan och då börjar jag sex i morgon bitti och resten av veckan!!!
Men jag slutar tidigt om dagarna i stället så då hinner jag ha honom endå i veckan :)
60 timmar ska jag göra den här veckan och dessutom en massa träning, shopping, mys och äventyr,

och just ja, jag ska vila, jag ska låta min kropp vila upp sig, för snart har jag koll på mina värden igen,
och dom får inte ha sjunkit mera för jag tänker inte bli sjukskriven!




Idag blir de inte många knop, bara mys, försöka ladda upp inför veckan som kommer.
Förövrigt är jag less, mitt tålamod och förhoppningar är borta jag bara glider med och bryr mig inte på samma sett längre. Och på ett sett är det jäkligt skönt.
Vissa har sjunkit så mycket i mina ögon den senaste tiden,
medans andra bara höjer sig hela tiden, och det gillar vi!



Och jag kanske, kanske har hittat en bil som duger åt mig nu!!! :D








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar