söndag 20 mars 2011

Vilket drama, finns inte plats ellet tid för sånt i mitt liv
tur man vet när det är dax att vända på klacken och gå åt andra hållet, lite självrespekt måste man ha.
Tänker inte sitta där som en desperat jävel och hålla fast i skit i flera år, hua

vilken helg, fytusan vad jag har sömn att ta igen.
Isak kom hem vid fem tiden idag, jag har nästan skavsår i öronen, redan.
Dessutom har han bestämt sig för att sluta med blöjan nu, så idag har han sprungit på pottan utan att jag ens behövs påminnt honom, han börjar bli stor, så nu är  de bara hålla i de här

Hoppas min son är sammarbetsvillig i morgon och tycker vi ska ta sovmorgon,
om inte annat får jag vila på soffan en stund medans han nöter sönder pippi filmerna!
Börjar veckan med två dagars ledighet iallafall, kunde inte kommit lägligare


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar