måndag 21 mars 2011

Jag lagar bara mat varran vecka, den veckan jag har Isak.
För den andra veckan bor jag  i princip på jobbet känns det som, äter antingen frukost och lunch där,
eller lunch och middag.
Och när jag är ledig lyxas de oftast till med att äta ute och fika en hel del.


Idag vart de torsk och potatis till lunch som jag visa,
och till middag pepparstek och potatisgratäng, sådär lagomt avancerat. ;)
Men väldigt uppskattat av min lilla, och även min syster och mig själv

tröck i mig några tabletter och lyxade till det med ica´s köpta potatisgratäng!




Vart ett kort med intensivt pass på gymmet idag,
jag hann springa ett antal kilometer  och hade kunnat fortsatt hur länge som helst kändes det som.
Så skönt att känna hur mycket bättre kondition jag fått,
Imorgon ska jag  försöka ta mig ut på en springtur utomhus om det är bra väder.



Isak somna i tid, jag har hjälpt min syster med läxor, hunnit med att myst och nu blir de en film och godis.
Imorgon ska jag bara träffa människor som får mig att må bra, som jag längtar efter.
Gud vad skönt det är med ledighet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar