onsdag 9 mars 2011

Tisdag, vart ingen kortdag. Fick gå hem klockan 16 istället, men det gjorde ingenting!
Tur jag har världens  bästa vän, som lekt med Isak hela dagen,
då jag inte velat släppt iväg honom till dagis, eftersom han fortfarande är snorig och matt.
Tack Emelie!!

Brukar halvspringa till jobbet när jag börjar sex, mörkrädd som man är,
men i morse var det nästan ljust ute, och den där kalla promenaden var nästan skön.
Piggnade till ordenltigt.
Mindre roligt var det att komma dit och se att jäsugnen inte funkat som de skulle.
Så dagen vart lite bak och fram, men redde ut det också :)

Potatisen står på spisen, korven i ugnen och ungen ligger i soffan och tittar på barnprogram.
Vi ska äta sen mysa framför barnprogram,
när han somnat ska jag ta hand om min fina pojkvän som påstår att han är sjuk :P

Imorgon ska jag och Isak ha mysdag, sen ska jag på ett viktigt möte klockan 2.
Låt detta gå vägen nu, då vet jag en tjej som kommer vara överlycklig imorgon kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar