måndag 21 november 2011

Då var den här helgen över också.
I lördags var jag och e i Valbo och trängdes, sen ville isak sova hos sin farmor & farfar.
Så det vart en snabbdusch, och en kväll hos Sandra med fina tjejer och vin.
Skippa krogen och åkte hem och la mig, fyllskallen kom
och väckte mig någon gång under natten.
Sov bort halva dagen igår, sen for vi ut till storsjön o pussades med våran vackra unge.
På kvällen vart det potatisgratäng, oxfilé och massa goda såser med allihopa.

Kanon helg, endå har jag en klump i magen, och jag är riktigt glad att det är måndag idag.
Ny vecka, nya tag, sluta drömma och ta tag i verkligheten.

Den här veckan ska de börja gymmas och träna ordentligt igen,
och det ska bli underbart att få ha Isak hos mig i två veckor i sträck!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar