fredag 18 november 2011

Inatt har jag och Isak sovit hemma.
Så han har sovit inne i mitt rum, i min säng, och legat ännu närmare än vad han brukar, hela natten. Tror han kände på sig att hans mamma behövde massa kärlek!!
Älskade lilla Isak.


Mysmorgon framför rio med frukost insängen.
Innan jag lämnade honom hos min mormor, alltså hans gammelmormor.
Jag själv är och försöker göra lite nytta, och får gå hem tio ikväll.
Därför sover lillkillen hos pappa sin i natt,
så jag vart barnledig, känner för att göra något roligt, men känner jag mig själv rätt så åker jag hem, tar en varm dusch, kryper ner under täcket och ser en film :pa

Annars så är jag som ett vandrande skal.
Men de är första gången jag är det medvetet.
Har så lätt att söka tröst och blir lätt så insnöad på saker och ting så jag har svårt att skilja på vad som är rätt och fel.
Men det vet jag nu, och för första gången på väldigt länge så står jag här själv och följer hjärtat, en stor lättnad.


Nu har jag rensat ur, nu spelar ingenting någon roll.
Nu kan det blåsa vart det vill, för nu är allt tillbaka på noll.
Och här kan allting börja om, nu kan jag se vad jag förträngt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar