fredag 25 november 2011

Fredag. Totalt orkeslös och omotiverad idag.
Druckit red bull, ätit choklad och tagit kofein piller, allt för att få lite energi!
Blir alltid såhär när jag varit och lämnat prover, man vänjer sig aldrig

Det var en Ledsen kille som inte ville att jag skulle lämna honom på dagis imorse,
Inte ofta han blir ledsen, han trivs som tusan på dagis,
och dom få gÅnger han blir ledsen går de över innan man
ens hunnit utanför dörren, men endå värker det i hjärtat.
Skönt att han får en kort dag på dagis idag när de är fredag,
Han ska ha fredagsmys med sin mormor och morfar som han längtat efter! :)

Själv är jag och jobbar 13 timmar, blir ett kort gympass efter det innan jag också åker hem till mamma och pappa och kryper ner bredvid min lilla prins.

Behöver jag ens nämna att det ska bli skönt med ledig helg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar