onsdag 9 november 2011

Ledig onsdag. Började med en välförtjänt sovmorgon.
Min fina lilla kille som i vanliga fall somnar vid 19 och sover till 8 dagen efter utan att vakna en enda gång. Har nu fått för sig att vara vaken på tok för sent på kvällen.
Medveten om att jag varit Bortskämd med sömnen och dessutom blir han ju äldre och äldre.
Men, jag hoppas han kommer in i sina normala vanor igen snart :p
För det är en trött mamma nu.


Umgåts med Jenny o Jack idag, lunchat på jobbet, promenerat med Emelie i högbo, hämtat Isak på dagis, varit på barnenshus med Satu, Jenny o barnen och tittat på julklappar och fixat piratkläder plus svärd åt isak, för dom ska ha maskerad fest i morgon på dagis.
Så Gissa om de är en taggad liten kille!! :)
Nu ikväll blir de laga mat och film med liten och stor Dalsäng.

Sen ska jag försöka sova några timmar,
För tidigt i morgon bitti åker vi till Ullared, systrarna m och jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar