måndag 28 november 2011

Isak ville VERKLIGEN inte gå hem från dagis idag när jag kom, så vi vart kvar ett bra tag.
För så här roligt hade dom;


när vi hade oss tagit oss därifrån åkte vi och hämtade upp min syster,
vart en tur till owe jansson och ikea, för att köpa lite julklappar och julpynt.
Det är riktigt hemtrevligt här hemma nu efter att isak och jag städat och pyntat, han tycker det är så mysigt och jag blir alldelles varm och glad när jag ser hur förväntansfull han är.
Och när isak fyllde tre i somras lämnade han alla sina nappar i ett paket till tomten,
i utbyte mot att han skulle få fin fina julklappar i år, så som sagt, en förväntansfull liten kille.
Någon som vet vart man får tag i en riktig julklappssäck utan massa krusseduller på?

nu säger vi god natt här på storgatan, i morgon väntas 12 timmars jobb för min del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar