onsdag 16 november 2011

isak är bättre med febern idag, ungefär som han sovit bort den?
riktigt skönt att han är piggare iallafall, han har lekt rövare här hemma hela dagen som han brukar.


annars så har vi varit till affären 4 gånger idag innan jag fick med mig allt hem som jag behövde, tappat bort mitt bankomatkort, varit till banken och spärra de, tappa körkortet, varit till polisstationen och hämtat ut de igen.. tillsist kunde vi åka hem och göra cupcakes, tur dom vart riktigt goda!
(välkommen till en ung och tankspridd mammas vardag)

ikväll blir de film och god mat, njuta av ledigheten, och när min lille somnat blir de en joggingtur med Satu.
Om jag törs gå ut nå mera idag, man får inte pasera gränserna som finns!

Trots att de mesta är upp och ner,
så känns de som om jag hittat mig själv och vet vad jag vill ha i mitt liv och vad jag verkligen inte behöver.

Så de gäller bara att visa det för dom människorna.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar