torsdag 24 november 2011

Igår var jag och Isak lediga, men som jag skrev tidigare så var vi ut på en långpromenad med mina bästa vänner. Sen satte vi i gång och röjde hemma. Jag sortera och Isak la tillbaka igen, det är inte lätt att städa med en treåring :)
Mina garderober blev städade iallafall, satte ihop klädställningrn och fyllde den med kläder som inte får plats i garderoberna.
Städade Isaks garderob, tvätta, dammsög och torka golvena :)
Mot kvällningen fick jag barnvakt en stund så jag och satu gick till gymmet.
Har inte tränat på ett år, och de är svårt att få ihop de med dagistider, jobb, barnvakt osv.
Men de går och vi har nog världens bästa personliga tränare, så de var så himla roligt igår!
Att jag har fruktansvärt träningsvärk idag är en annan sak.

Idag tog jag och Isak sovmorgon,
Sen hann vi med en promenad, försäkringskassan och massa såna där måsten.
Skulle ha spenderat eftermiddagen i stallet, men jag fick hoppa in och jobba så Vi får skjuta upp de lite till.

Konstigt nog så känns de skönt att vara på jobbet, ha lite att göra, träffa folk och inte hinna med att grubbla så mycket.

Tolv timmars jobb i morgon sen ledig helg.
Fylld med bara en massa bra saker och träning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar