torsdag 17 november 2011

vaknade imorse bredvid en prickig unge!!!!
Men fick inte ihop de riktigt, för vattkoppor har han redan haft, för ett år sen, och de var ordentligt han hade då, så chansen att han skulle få igen är minimal.
Ett samtal till hälsocentralen vart de, och vi fick komma dit direkt,
och de vart konstaterat att han har höstblåsor, som man kan få i samband med hög feber, det är tydligen något virus som går just nu. Det klias inte, och kommer gå över inom några dagar.


Tummen upp för manpowers nya hälsocentral,
 var skeptiskt i början när jag fick veta att isak skulle få gå där, men de är verkligen skillnad, här får man hjälp direkt inte "avvakta några dygn och hör av dig om febern stiger över 41 grader".
Riktigt trevliga och duktiga med småbarn!


annars har vi hjälp pappa stophe idag som är halvt handikappad just nu, lunchat på mitt jobb och hunnit med en vända till valbo med min syster + andreas och avslutade med Thaimat på örta gatan.

Nu ligger min lilla kärlek och sover, jag ska ta ett skumbad och en kopp te, och packa väskan tills i morgon då isak ska leka med sin gammelmormor några timmar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar