tisdag 22 november 2011

Isak var ledsen igår, jag var ledsen. Det vart lite för mycket. Men nu har jag lättat på trycket lite grann.
I morse ville han inte kliva upp ur sängen så det vart mycket tjat, han är som en tonåring min pojke, totalt omöjlig i mellan åt, men fruktansvärt go!!!

Kom till jobbet och dom bara titta på mig, uppsvällda ögon och såg helt kraschad ut.
Man kan inte alltid vara på topp!

Men anna fick fart på mig, och sen fick jag kuras med hennes lilla, lilla hundvalp.
Så nu vet jag vad jag ska önska mig i julklapp av tomten!!
Hoppas han ser de här.

Isak och jag är ensamma 15 dagar nu, så mamma hämta Isak på dagis idag och lägger honom åt mig. Så när jag slutar kan jag bara åka hem o krypa ner bredvid honom.

Ledig onsdag och torsdag, imorgon blir de mysfrukost och sen en promenad med satu, sen ska vi förhoppningsvis följa med S och kanske À till stallet och hälsa på hästarna.
Torsdag blir de lek och bus på badhuset!!

Sen ska jag hinna med att gymma i morgon också, underbart jobbigt kommer de bli ;)
Så idag har jag syndat med en pizza till lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar